FAQ

1. Jak działa LexOmni?

Zakładasz konto, następnie wybierasz odpowiedni pakiet i dokonujesz płatności. Zadajesz pytanie za pośrednictwem swojego konta i uzyskujesz odpowiedź oraz dokumenty od Prawnika.

2. Czy zadając pytanie prawne mogę dodać załączniki?

Oczywiście.

3. Kto będzie odpowiadać na moje pytania prawne?

Prawnik, czyli osoba z wyższym wykształceniem prawniczym, kwalifikowany radca prawny.

4. Czym różnią się wasze porady od powszechnie dostępnych materiałów?

Odradzamy korzystanie z powszechnie dostępnych wzorów pism, Internetowych artykułów i forów prawnych, gdyż są nieaktualne, nierzetelne lub po prostu sztampowe. Gwarantujemy indywidualne podejście profesjonalnego prawnika, który rozwieje wszystkie wątpliwości w oparciu o aktualne przepisy prawa. Lepiej zapobiegać problemom, niż gasić pożary – możesz zapytać się o sytuację hipotetyczną, albo dowiedzieć się, jak najlepiej postąpić w konkretnej sprawie.

5. Czy informacje i dane które wam udostępniam są bezpieczne? Jaką mam gwarancję jakości waszej porady i uzyskania rzetelnej odpowiedzi na zadane pytanie?

Od 2005 roku działamy na rynku usług prawnych w Warszawie i Poznaniu. Wśród naszych klientów są firmy, towarzystwa ubezpieczeniowe i banki. Dzięki LexOmni chcemy dotrzeć do nowych klientów i wprowadzić nowy standard usług prawnych.

Nasz serwis spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa elektronicznego i standardy GIODO. Nasze dane i kontakt są jawne – sprawdź nas TUTAJ.

6. Ile będę czekać na odpowiedź?

Staramy się odpowiadać od razu - najpóźniej następnego dnia roboczego. W sprawach szczególnie skomplikowanych lub gdzie mamy do czynienia z dużą liczbą dokumentów - odpowiedź uzyskasz w przeciągu 3 dni.

7. Dlaczego warto zapisać się do waszego newslettera? Czy wypisanie się jest proste?

Dzięki newsletterowi otrzymasz jako jedna z pierwszych osób dostęp do nowych usług LexOmni, powiadomienia o konkursach z nagrodami, albo kody rabatowe. Wystarczy jedno kliknięcie w Twoim koncie, by trwale usunąć Twój e-mail z naszej listy mailingowej.

8. Czy mogę zmienić pakiet w trakcie jego trwania?

Tak, w Twoim koncie jest taka możliwość.

9. Czy mogę otrzymać i pobrać fakturę?

Tak, w Twoim koncie jest taka możliwość. Po uzupełnieniu danych do faktury możesz ją pobrać w formacie PDF.

10 Czy mogę usunąć konto/zrezygnować z usług/usunąć swoje dane z serwisu?

Tak, w Twoim koncie jest taka możliwość. Twoje dane zostaną zanonimizowane zgodnie z wytycznymi GIODO.

11. Czy jako firma mogę być waszym klientem?

Oczywiście, wystawiamy także faktury VAT.

12. Czy macie aplikację na serwisy społecznościowe, smartfony, tablety?

Jeszcze nie, ale serwis bardzo płynnie działa się na urządzeniach z systemem Windows Phone (testowaliśmy na Nokia Lumia 1520). 

13. Kto obsługuje płatności na waszej stronie?

PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem   KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444

14. Kto obsługuje faktury na waszej stronie?

Korzystamy z autorskiego systemu do wystawiania i generowania faktur.

15. Mam dla Was propozycję współpracy albo pomysł na rozwój serwisu. Z kim mam się kontaktować?

Skorzystaj z formularza kontaktowego.

16. Mój problem nie jest tutaj opisany. Jak się z wami skontaktować?

Skorzystaj z formularza kontaktowego.